לעצב מבלי להכיר את קהל היעד שלכם זה כמו לירות בחושך.
כבעלי עסקים, חשוב להבין למי אתם נותנים שירות.
ביצוע מחקר מעמיק על קהל היעד שלכם יכול לספק תובנות חשובות שיכולות לעזור לכם למשוך את תשומת ליבם ולהעביר את המסר שלכם ביעילות.
אתן לכם דוגמא- לא חשוב כמה יוקרתי הציוד שלכם או המשרד שלכם, אם הלקוחות שלכם הם בעלי אמצעים ממוצעים בחברה, לוגו יוקרתי ירתיע אותם,
והם פשוט לא יפנו אליכם.
זאת בדיוק הסיבה שכל לקוח שפונה אלי לעיצוב לוגו מקבל קודם שאלון איפיון ממוקד אבל מפורט שעוזר לנו לזקק תובנות על המותג שלו וקהל היעד שלו.
לכן, לפני שתתחילו לעצב, הקדישו זמן להכיר את הקהל שלכם.
זה המאסט ליצירת עיצובים שבאמת מתחברים/