כבני אדם יש לנו סטיגמות אוטומטיות ביחס לצבעים שמסביבנו.
אדום מתקשר לרוב לסכנה ועזות, ירוק לטבע ובריאות.
לכן מציעה לכם מאד להתחשב בזה ולחשוב- אילו אסוציאציות תרצו לקשר למותג שלכם?
בטחון/הצלחה/רכות/משפחתיות וכו'
בנוסף, אל תשכחו לקבל השראה מהעולם ומהמתחרים שלכם-
אילו צבעים מאפיינים את התחום שלכם? אולי כדאי דווקא לבחור צבעים שונים כדי ליצור בידול לעסק.
אם לא תשקיעו מחשבה בבחירת צבע למותג שלכם, יתכן ותתפסו בצורה שלא תואמת אתכם, מה שיפגע לכם בתדמית בצורה משמעותית!
והנה קבלו צ'ופר-
2 אתרים שיצרו לכם שילובי צבעים מהממים, ויותר חשוב- נכונים, למותג שלכם.
coolors | colorhunt
התבוננו בצבעי המותג שלכם, אולי אתם צריכים חישוב מסלול מחדש?
רוצו לבדוק את המותג שלכם!